2018. október 22., hétfő

Blogszülinap - Egy éves az Ephemeral

Oh te jó ég! Sosem gondoltam volna azt, hogy eljön ez a nap is.

EGY ÉVES LETT AZ EPHEMERAL!

Azaz pontosan egy éve nyitotta meg a kapuit. Le vagyok taglózódva (van egyáltalán ilyen szó?)!

Őszinte leszek. Mikor elindítottam magát az oldalt, akkor abban a hitben voltam, hogy maximum jó
ha kettő hónapot élni fog. Nem is vártam mást, hiszen az előzőeket sem tudtam fentartani. Jó igaz most is volt egy több hónapos kihagyásom, de még itt vagyok, és elértem eme csodálatos számot.
Azaz az egyet. :D
És bízom abban, hogy a kettőt is el fogom tudni érni, hogy lesz annyi kitartásom hozzá. :)

Egyszerűen most, hogy elértem idáig, azt sem tudom, hogy mit is kellene mondanom. Pedig már olyan sokat gondolkodtam rajta, de egyszerűen nem jönnek a szavak a számra.
Szeretném megköszönni nektek kis olvasóimnak, hogy itt vagytok, és voltatok velem egy teljes éve, és támogattatok. Ez valami hihetetlen érzés számomra. Köszönöm. :)

És így ennek a napnak az örömére kicsit belevetettem magam a statisztikába, és átelemeztem mi is történt itt egy év leforgása alatt. Ezt most szeretném veletek is megosztani.

53 bejegyzés.
Azt hiszem "túlteljesítettem" magamat. Szerintem életemben nem volt még egy oldalamon sem kint ennyi bejegyzés. Igyekszem a következő évben megdönteni ezt a számot. :)

48 hozzászólás.
Őszinte leszek. Ezen csak pislogtam. Nem vagyok hozzászokva, hogy valaki is hozzászóljon a bejegyzéseimhez, így meglepett, mikor elkezdtétek megosztani velem a saját történeteiteket, véleményeiteket. El sem tudjátok képzelni mennyire örültem neki, hisz így nem csak én kaptam visszajelzést egy-egy bejegyzésről, hanem titeket is megismerhetlek egy kicsit ezek által. És én természetesen mindegyikre (bízom benne, hogy mindre) válaszoltam is. Szóval a hozzászólásoknak nagyjából fele az enyém. :)

4700 feletti megtekintés
Hmm, hááááát szóhoz sem jutok. Erre most mit mondjak? Hamarosan eléri az oldal az 5000-t. Én pedig sokkolva ülök jelenleg a gép előtt, és csak nézem ezt a számot. Hogy mi van??? Egy év alatt majdnem ötezer megtekintés? Te jó ég! Álmodom? Valaki csípjen meg. :)

Ez a blogger mindig tud nekem meglepetést okozni, ugyanis kiírja a legolvasottabb bejegyzéseimet is. Nem hiába szeretem így ezt a kis programot(?). Kedvem szerint alakítgathatom, formázhatom az oldalamat szinte korlátok nélkül. Hihhetetlen szabadságot nyújt egy bloggernek ez az oldal. Minden tiszteletem a készítői előtt.

Szóval az 5 legnézettebb bejegyzésem ebből az évből a következőek voltak:
1) A hosszú haj átka
2) Feladom... Storytime
3) Amit csak a szemüvegesek értenek
4) Bűnösnek érzem magam (megjegyzés: A cicáknak meg lett a gazdijuk. Gyönyörűek lettek mára.)
5) Tea Break Award
(Ha amég nem láttad volna őket, akkor kattints a címekre és lesd meg.)

6 rendszeres olvasó!!6!!
Ez egyszerűen elképesztő. Nem gondoltam volna, hogy valaki valaha is fogja követni az irományaimat a neten.

Áhhh... Tényleg nem tudok mit mondani.
Ez egy csodálatos nap számomra, hisz elértem valamit, amit nem gondoltam volna. De hogy milyen gyorsan elrepült egy teljes év!
A legtöbb amit mondhatok:
 Köszönöm! Hisz nélkületek ez sosem valósulhatott volna meg.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szívből gratulálok az első évfordulódhoz, még sok-sok évet kívánok neked. ♥ Csak így tovább!
    ~ Anna

    VálaszTörlés

Ne habozz. Oszd meg velem a gondolataidat. :)