2017. november 5., vasárnap

The tea break award

Elég váratlan dolog ért a minap, ugyanis kaptam egy díjat Corától a Ship Sinker blog írójától. Sosem gondoltam volna, hogy valaha kapok egyet, emiatt ért ilyen váratlanul, mikor a minap megtaláltam az egyik bejegyzésem alatt. 
Még egyszer szeretném neked Cora megköszönni ezt a díjat. :)

A szabályok értelmében, amit a bejegyzés legalján megtaláltok, én is tovább viszem e szép hagyományt, és meg fogok jutalmazni ezzel a díjjal pár embert.




Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.

Cora kérdései a díjazottjaihoz

1. Ha bolygó lehetnél, melyik lennél és miért?
Mindenképp a Plútó. Hogy miért? Mert hivatalosan is törölték úgymond a naprendszerünkbe tartozó bolygók közül. Nem tekintenek rá igazi bolygóként, csak kisbolygóként. Pedig ő is ott van a naprendszerünk végén, és ugyanolyan fontos jelenség, mint bármelyik másik bolygó. Azért mert kicsi, és nem ér el odáig a fény, még nem kell úgy tennünk mintha nem is létezne. 
Midig is ez volt a kedvenc bolygóm, és ez nem fog változni.

2. Mit gondolsz arról, hogy egyre kevesebb olyan bloggert látunk, aki évek óta itt van?
Igazándiból sajnálom, hogy a régi bloggerek, akik több éven keresztül vezették az oldalaikat fokozatosan hagyják abba. Nagy valószínűleg elfogyott a motivációjuk, vagy nincs ihletük, családot alapítottak, vagy nem tudom. Volt egy pár olyan blog, melyeket követtem és az írójuk magyarázat nélkül egyszer csak abbahagyta. Se szó, se beszéd eltűnt, és azóta sem jött vissza. 
Előfordulhat, hogy egy részük másik platformokra tért át, de ezt nem tudhatom. A lényeg, hogy sajnálom, hogy eltűnőben vannak. 

3. Mit szeretsz a legjobban ebben az életérzésben, amit bloggerkedésnek hívnak?
Azt, hogy bármikor megoszthatom a gondolataimat, az élményeimet, bármilyen írásomat kötetlenül, és szabadon. Azt, hogy nem korlátozza senki, mit írjak, és lehet saját véleményem a témákkal kapcsolatban, és hogy emiatt senki nem ítélhet el. Mindig is imádtam írni, és az hogy egy saját platformon tehetem, az valami mesés érzés. 
És pontosan tudom azt is, hogy a bejegyzéseimmel nem mindenki ért egyet, de mindig lesznek olyanok akik támogatnak, és mellettem maradnak, akik úgy gondolkodnak mint én. A bloggerkedésnek köszönhetően rengeteg fantasztikus embert ismertem meg eddig.

4. Gondolkoztál már azon, hogy saját Youtube csatornát indíts?
Igen. A jövőben mindenképp szeretnék egyet indítani, mert az írás mellett maga a média világa is elég erőteljesen vonz. Mondjuk ez lehet annak köszönhető, hogy kiskoromtól kezdve a színpadon vagyok a néptánc miatt. 
Bár a YouTube csatorna indítása még nagyon a jövő. Sok minden kell  még ahhoz, hogy ez is megvalósulhasson. De egyszer biztosan lesz.

5. Rabja vagy valamilyen játéknak?
Igen. Határozottan igen. Van ugyanis egy gamer énem, aki imád pc játékokkal játszani. Jelenleg a Paladinsre vagyok úgy istenigazából rákattanva, de emellett még mással is játszok. Példának okáért ott a Minecraft, és lécci ne kövezzetek meg miatta. :) Ez a játék a kreativitásomat fejleszti, ami igencsak jól jön néha. 
Ezeken kívül még sokat fel tudnék sorolni, de inkább nem teszem, mert nagyon hosszú lenne ez a lista. 

6. Mesélj egy kicsit a kedvenc együttesedről/színészedről/random választott emberedről!
Nekem többségében nincsenek kedvenc dolgaim. Nincs énekes, nincs banda akiért rajonganék, ám mégis van egy kedvenc vloggerem, ami számomra a legmeglepőbb - hiszen mint mondtam, nincsenek kedvenceim. Az egyetlen kivétel pedig nem más, mint I Have No Idea Hungary Ábel
Egyszerűen lenyűgöz az, ahogy látom mennyi, de mennyi energiát fektet bele a videóiba azért, hogy a nézői élvezhető tartalmakat láthassanak. Olyan minőséggel dolgozik, amelyet ritkán látok youtubereknél. Nála tényleg látszik a kemény munka. Heti több tartalmat tesz közzé a csatornáján, és mégis mindegyik más, mindegyik egyedi. Van nála a vlogtól egészen a humorig minden. Több, mint százezer feliratkozóval rendelkezik, és azt kell mondjam megérdemli őket. Aki képes forgatókönyvet írni minden egyes videójához, aki éjszaka közepén is vágással tölti az idejét, akinek még a tökéletes sem jó, mert mindig jobbat akar nyújtani, hogy a követőinek megfeleljen, az megérdemli ezt a fajta sikert, amit elért. És még sokkal többet is.
Rengeteget köszönhetek neki, ugyanis a videóinak hála megtaláltam saját magamat, és a legrosszabb napjaimon is ki tudott húzni a búskomorságól. Egyszer, ha lehetőségem nyílik rá, akkor szeretném személyesen is megköszönni majd neki.
Aki esetleg még nem ismerné, annak ajánlom, hogy nézzen be a csatornájára, amit ide kattintva tudtok megtenni. Nem fogjátok megbánni, nekem elhihetitek.

7. Mi alapján iratkozol fel egy blogra?
Engem muszáj, hogy megfogjon egy blog tartalmilag, és érzelmileg is. Lehet bármilyen jó írásokkal telerakva, lehet több száz rendszeres olvasója, ha én nem találok benne olyat, ami tényleg megfog, ami egy kicsit is hat a lelkemre, akármennyire is találom jónak, nem iratkozok fel rá. Lehet hogy kissé furcsának tűnik ez a fajta szemlélet, de mindig is kissé különc voltam.
Én ilyen vagyok. Legyen szó bloggererkről, youtuberekről, énekesekről, bárkiről. Ha nem fog meg amit csinál, akkor felőlem gyárthat jó tartalmakat, én nem nyomom meg a feliratkozás gombot. De persze ez nem jelenti azt, hogy nem is figyelem a munkásságát.
Emiatt is lesz érdekes majd kiválasztanom azokat, akik megkapják a díjat tőlem. :)

8. Örülsz, hogy kezdenek visszajönni a díjak?
Igen, örülök neki. Rengetek blogot vezettem már az elmúlt években, igaz egyet sem évekig,  emiatt is nem tartom magam nagy bloggernek, de kezdőnek sem. A kettő között tengődöm.
Viszont az írással töltött éveim alatt, sosem kaptam egyetlen egy díjat sem, amit mindig is sajnáltam. Úgy gondoltam, hogy egy ilyen díj nagy elismerés tud lenni a blog írójának. Egyfajta plusz motivációs löketet tud adni, ami miatt nem fogja feladni az írást.
És most hogy kaptam egyet, tényleg boldog vagyok. Bízom abban, hogy ismételten elterjednek majd ezek a díjak, és büszkén mutogathatjuk majd a világnak, hogy igen ezt is megcsináltuk. :)

Kérdéseim a díjazottjaimhoz:

1.) Szerinted a mai emberek többsége főképp milyen témájú blogokat szeret olvasni?
2.) Ha kapnál egy esélyt, hogy vissza menj a múltba, és megváltoztathass egy dolgot, mi lenne az?
3.) A Bloggereket, vagy a YouTubereket szereted jobban? Miért?
4.) Mesélj el egy történetet, ami meghatározó volt az életedben.
5.) A családtagjaid tudják, hogy blogot írsz? Ha igen, mikor és hogyan mondtad el nekik? Ha nem, akkor miért nem mondod el nekik?
6.) Szerinted melyik a legalkalmasabb felület blogolási célra? Miért?
7.) Hiszel a szerelem első látásrában? Miért igen, és miért nem? 
8.) Volt már paranormális élményed neked, vagy esetleg az egyik családtagodnak? Ha volt, akkor mi volt az?

Díjazottjaim:

 Amiatt esett rájuk a választásom, mert megfogtak a munkájukkal. Ők azok, akiknek tényleg sikerült lenyűgözniük. :)

1.) Kettner Henry, és az ő ritkán látogatott blogja, amit ide kattintva tudtok elérni. Az ismert vlogger/blogger, aki pont azért kerül a listámra, mert mélyen, érzésekkel telített tartalmakat oszt meg az olvasóival. Bár mostanában nem volt új bejegyzése, mert a YouTube csatornájára koncentrál, mégis úgy érzem, hogy helye van itt.

2.) Stella az Ezerszín oldal írója. Ő az a személy, akinél életemben először fanfic-et olvastam, és valami nagyon megfogott benne. Egy remek író, akinek szívesen olvasnám a könyveit.

3.) Ágoston a Felnőtt szemmel írója. A hihetetlen emberről van itt szó, aki a mai világunkat kertelés nélkül írja le. Olyan dolgokat közöl az oldalán, ami mindenki számára hasznos tud lenni.

4.) Brigi a C'est la brigiis írója, aki már veteránnak számít a blogosok között. Közel öt éve vezeti az oldalát, és rendkívül jól fogalmaz. Izgalmas bejegyzéseket tár fel az olvasói előtt. Nem egy tipikus beauty bloggernek tartom. Benne van valami plusz.

És természetesen a Mendemondás társaimnak is ajánlom eme díjat, hiszen nem hiába dolgozok velük:

5.) Kriszti, az Illúzióromboló szülőanyja

6.) Klau, a Harcok életekért blog anyja (igaz kissé hanyagolja)

7.) Heni, a Chronicles of a Bookshelf anyja

8.) Anett, aki jelenleg csak a Mendemondánál található meg. 

Kívánom nektek, hogy a jövőben is legyetek ilyen kitartók az írás területén, és sose adjátok fel a reményt. :)


Szabályok
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Igazán nincs mit, nagyon örülök, hogy te voltál az egyik választottam! A díj kérdéseire pedig fantasztikusan válaszoltál, ámulattal olvastam végig minden egyes sorodat. Legfőképp a Plútós tetszett egyébként :D

    cora ♡

    VálaszTörlés
  2. Kedves Regina!

    Köszönöm szépen a jelölést, ez az első "díjam", amit kaptam. :)
    Ha nem is ma, de holnap mindenképp megválaszolom a kérdéseket, és továbbadom a kitüntetést.

    További szép estét! :)

    Ágoston

    VálaszTörlés

Ne habozz. Oszd meg velem a gondolataidat. :)