2017. október 22., vasárnap

Legelső bejelentkezés


Szia! :)

Izgatottan, reményekkel telve ülök most a gépem előtt, és írom eme sorokat, ám a szavak mégsem akarnak jönni. Napok óta vártam a percet, hogy végre először szólhassak hozzád, erre fogalmam sincs mit kellene mondanom, szóval muszáj lesz ezzel beérnem: Üdvözöllek a Ephemeral nevezetű oldalamon!

Legelsőnek arról szeretnék beszélni, hogy miért is ezt a nevet adtam az oldalnak. Elsősorban ez az egyik kedvenc angol szavam, amelynek elég szép, mély érzéseket keltő jelentése van. Ezt már az url-ben is láthatod, de azért leírom még egyszer, hogy az ephemeral tiszavirág életűt jelent, ami kissé ironikus, ha az én szemszögemből nézzük. Volt ugyanis pár olyan blogom/oldalam, ami összesen pár napig élt, és nem igazán tudtam velük foglalkozni. Bízva bízom abban, hogy ez nem fog ilyen rövid ideig tartani, hogy lesz elég időm foglalkozni vele, nem úgy mint a többinél. Majd jobban odafigyelek erre.

Másodszor amiről beszélni szeretnék, az a blog témája. Előreláthatólag még nem tudom, hogy pontosan mi is lesz rajta, így a legkézenfekvőbb válasz az az, hogy minden. Igazából nem áll szándékomban bekategorizálni az oldalt. Több ilyennel is próbálkoztam már, de mindig rájöttem, hogy nem tudok csak egy témával foglalkozni. Nem tudok csak könyvekkel, történetekkel...stb foglalkozni, mert egyszer úgyis eljön a pont, hogy valami teljesen mást akarnék megosztani veled, ami miatt dőlne az egész oldal összképe.
Hogy mondjak egy példát: Egy könyves oldalon, ahol kritikákkal, véleményekkel foglalkoznak, nem igazán állja meg a helyét egy-egy kreatív dolog, vagy bármi más. Emiatt nem szeretném, hogy egy bizonyos téma ölelje az egész blogot körül. Így legalább szabad kezet adhatok magamnak, és arról írhatok, amihez kedvem van. Számomra ez így pont jó.

Azt hiszem mindent elmondtam amit szerettem volna, de ha nem az sem probléma. Sokat fogok én még az oldalon tevékenykedni, így nem is baj ha valami kimarad.

Remélem jól fogod magad érezni az Ephemeralon, és megtalálod majd a számodra érdekes bejegyzéseket.

Nemsokára találkozunk. Addig is javaslom nézz körül az oldalon. :)

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert a blogoláshoz! Tudom, gyakran hálátlan feladat, de kitartás!
    Puszi: V. B.

    VálaszTörlés

Ne habozz. Oszd meg velem a gondolataidat. :)